Politica de Confidențialitate
1. INFORMAȚII DESPRE ADMINISTRATORE
- Administratorul datelor personale colectate prin intermediul formularului on-line este Wiejak Sp. z o.o. înscrisă în Registrul Antreprenorilor al Registrului Tribunalului Național ținut de Judecătoria Olsztyn, Secția a 8-a Comercială, sub numărul KRS 0000179215, REGON 511340750, NIP 9840125613.
- Puteți contacta Administratorul de Date în scris, prin poștă tradițională, prin e-mail, precum și telefonic în următorul mod:
- Adresa: 13-100 Nidzica, Litwinki 16;
- Tel.: (0-89) 625-33-09;
- E-mail: wiejak@wiejak.pl.
- În conformitate cu prevederile aplicabile privind protecția datelor cu caracter personal, în special cu conținutul Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal. date și privind libera circulație a acestor date (denumit în continuare „GDPR”), pentru a asigura o protecție adecvată a datelor cu caracter personal, persoana vizată de mai jos oferă informații cu privire la datele cu caracter personal prelucrate.
- Administratorul depune toate eforturile pentru a asigura toate mijloacele de protecție fizică, tehnică și organizatorică a datelor cu caracter personal împotriva distrugerii accidentale sau deliberate, pierderii accidentale, modificării, dezvăluirii, utilizării sau accesului neautorizat, în conformitate cu toate reglementările aplicabile.
2. SCOPUL, TEMEIUL JURIDIC PENTRU PRELUCRAREA ȘI TIMPUL PRELUCRĂRII DATELOR PERSONALE
Se utilizează datele personale obținute la completarea formularului și la plasarea unei comenzi:
- In vederea incheierii si executarii relatiei contractuale, adica pentru executarea contractului de vanzare a produselor si livrarea catre clienti, precum si pentru asigurarea calitatii corecte a serviciului - pe durata contractului si decontari dupa finalizarea acestuia, ca precum și pentru termenul de prescripție a creanțelor - art. 6 sec. 1 b GDPR;
- În vederea îndeplinirii obligațiilor legale obligatorii, de exemplu emiterea și păstrarea facturilor și documentelor contabile, răspunderea reclamațiilor în termenul și în forma prevăzute de lege - pe durata îndeplinirii atribuțiilor de serviciu și perioada în care legea impune păstrarea a actelor - art. 6 sec. 1 lit. C GDPR;
- În vederea stabilirii, apărării și urmăririi pretențiilor - pe perioada în care pretențiile în temeiul contractului sunt prescrise - art. 9 sec. 2 lit. f GDPR;
- În scopuri analitice și statistice - pe durata nevoilor de afaceri ale Administratorului - pe baza interesului legitim al Administratorului de a face publicitate produselor proprii - art. 6 sec. 1 lit. f GDPR (metoda detaliată de prelucrare este descrisă la punctul 5);
- În scop publicitar - pe durata nevoilor de afaceri ale Administratorului - pe baza consimțământului exprimat de a primi informații publicitare, informații despre magazin, ofertă și produse - art. 6 sec. 1 litera a GDPR. Dacă sunteți de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastră, conținutul acestui consimțământ va specifica exact în ce scop vom prelucra aceste date.
3. SCOPUL DATELOR PERSONALE PRELUCRATE
- Pentru executarea contractului, administratorul trebuie să obțină următoarele date personale: date de identificare (nume, prenume, cod de identificare fiscală, număr PESEL, seria și numărul cărților de identitate), datele de adresă (adresa de e-mail, strada, localitatea). de reședință, cod poștal). Nefurnizarea acestor date împiedică executarea comenzii.
- Administratorul poate solicita suplimentar date opționale (de exemplu, un număr de contact), date care nu afectează încheierea contractului, dar facilitează contactul cu clientul și afectează astfel implementarea eficientă a comenzii.
- Datele sunt prelucrate în conformitate cu cerințele legii aplicabile și condițiile convenite contractual.
4.TARDAREA DATELOR CĂTRE ALTE ENTITĂȚI (DESTINATORII DE DATE)
Destinatarul datelor este înțeles ca persoană fizică sau juridică, autoritate publică, unitate sau altă entitate căreia Administratorul dezvăluie datele dumneavoastră cu caracter personal.
Vă oferim datele dvs.:
- Entități care prelucrează date în numele Administratorului, participând la desfășurarea activităților Administratorului, adică la procesul de deservire a clienților (de exemplu, subcontractanți, furnizori)
- Entități care operează sistemele noastre TIC și care ne oferă instrumente TIC;
- Entități care furnizează Administratorului servicii contabile și fiscale;
- Entități care furnizează Administratorului servicii de consultanță/asistență juridică, servicii de audit.
COOKIE ȘI DATE DE PERFORMANȚĂ
- Cookie-urile sunt mici informații text sub formă de fișiere text, trimise de server și salvate pe partea utilizatorului care vizitează site-ul web (de exemplu, pe hard disk-ul unui computer, laptop sau pe cardul de memorie al smartphone-ului - în funcție de dispozitivul pe care îl folosești). utilizat atunci când vizitați site-ul nostru web). Informații detaliate despre Cookie-uri, precum și istoricul creării acestora, pot fi găsite, printre altele aici: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ciasteczko.
- Acest site web folosește următoarele tipuri de cookie-uri:
- cookie-uri de sesiune care colectează informații despre activitățile Utilizatorului și există numai în timpul unei anumite sesiuni, care începe la deschiderea Site-ului și se termină cu închiderea acestuia,
- cookie-uri persistente care sunt stocate pe dispozitivul TIC al Utilizatorului (pe computerul, telefonul sau alt dispozitiv al Utilizatorului de pe care s-a realizat conexiunea cu Site-ul) și rămân în acesta o perioadă lungă de timp după închiderea browserului web,
- Administratorul prelucrează datele conținute în cookie-uri atunci când vizitatorii folosesc site-ul web în următoarele scopuri:
- îmbunătățirea vitezei site-ului web,
- să permită funcționarea unor funcționalități de pe site,
- colectarea de date statistice (anonime), excluzând identificarea personală
- colectarea datelor pentru afișarea reclamelor
- totuși, poate afecta unele funcționalități ale site-ului web (de exemplu, poate fi imposibil pentru a parcurge calea Comenzii prin Formular.Comenzi).
- Setarile browserului dumneavoastra web cu privire la cookie-uri sunt importante din punct de vedere al consimtamantului la utilizarea cookie-urilor de catre Administrator – in conditiile legii, un astfel de consimtamant poate fi exprimat si prin setarile browserului web, dar in cazul de consimțământ expres, veți fi informat despre acesta de fiecare dată.
- Informații detaliate despre modificarea setărilor pentru cookie-uri și autoeliminarea acestora în cele mai populare browsere web sunt disponibile în secțiunea de ajutor a browserului web, iată cele mai populare dintre ele: Mozilla, Firefox, Microsoft, Internet Explorer, Chrome, Opera .
- Administratorul colectează și date operaționale (așa-numitele jurnale - adresa IP, domeniu), care sunt stocate pe termen nelimitat și utilizate pentru generarea de statistici. Aceste date sunt agregate și anonime, adică nu conțin caracteristici care identifică vizitatorii site-ului Magazinului online. Login-urile nu sunt dezvăluite terților.
- În mod implicit, majoritatea browserelor web disponibile pe piață acceptă cookie-uri în mod implicit. Aveți opțiunea de a defini condițiile de utilizare a cookie-urilor folosind setările propriului browser web. Aceasta înseamnă că puteți, de exemplu, să limitați parțial (de exemplu temporar) sau să dezactivați complet opțiunea de salvare a cookie-urilor pe computerul dvs. - în acest din urmă caz, Cookie-urile utilizate de partenerii operatorului site-ului web sunt supuse propriei politici de confidențialitate.
6. DREPTURILE PERSOANEI CARE SE CONCERNEAZĂ DATELE
- Operatorul de date oferă următoarele drepturi, care pot fi folosite pentru a depune o cerere pentru:
- Corectarea (corectarea) datelor care sunt incorecte, în special pentru că au fost colectate cu erori sau pentru că s-au schimbat după colectare. Dreptul de mai sus acoperă și completarea datelor lipsă;
-
Eliminarea datelor prelucrate nerezonabil sau plasate pe site-urile noastre web. Vă puteți exercita dreptul de mai sus numai dacă:
- Datele dumneavoastră nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, în special dacă perioada pentru care Administratorul a planificat sau a fost obligat să prelucreze datele cu caracter personal a expirat;
- V-ați retras consimțământul pe care s-a întemeiat dreptul de a prelucra datele cu caracter personal, cu excepția cazului în care Administratorul are orice alt temei legal pentru prelucrare;
- V-ați opus prelucrării și nu există motive legitime imperative pentru prelucrare.
Administratorul poate refuza să accepte cererea de ștergere a datelor cu caracter personal, în cazurile prevăzute de lege, în special atunci când prelucrarea ulterioară este necesară pentru îndeplinirea unei obligații legale care impune prelucrarea acestor date conform legislației UE sau naționale, pentru a stabili, urmări sau apără pretenții.
- Restricții privind prelucrarea (suspendarea operațiunilor de date - conform cererii depuse) atunci când:
- Vă puneți la îndoială corectitudinea datelor cu caracter personal – pentru o perioadă care să permită Administratorului să verifice corectitudinea acestor date;
- Prelucrarea este ilegală și vă opuneți ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea prelucrării datelor (utilizarea acestora);
- Administratorul nu are nevoie de date, dar aveți nevoie de ele pentru a stabili, investiga și apăra reclamațiile.
- Accesul la date (pentru informații despre datele prelucrate de noi și pentru o copie a acestor date), inclusiv obținerea unei copii a datelor cu caracter personal care fac obiectul prelucrării. Prima copie este gratuită. Pentru orice alte solicitări pe care le solicitați Administratorului, acesta poate percepe o taxă rezonabilă care rezultă din costurile administrative (costul poștal, fotocopiere etc.);
- Transfer de date către un alt operator de date. Prin urmare, aveți dreptul de a primi datele dumneavoastră personale într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit de mașină și aveți dreptul de a trimite aceste date unui alt administrator;
- Dreptul de a vă opune prelucrării datelor atunci când aceasta se face pe baza interesului legitim al Administratorului. Administratorul nu mai poate prelucra datele, cu excepția cazului în care demonstrează existența unor temeiuri valabile din punct de vedere juridic de prelucrare, care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților persoanei vizate;
- Dreptul de a retrage consimțământul pentru prelucrarea datelor în orice moment (dacă prelucrarea sa bazat pe consimțământul dumneavoastră). Cu toate acestea, retragerea consimțământului nu afectează legalitatea prelucrării care a fost efectuată înainte de retragerea consimțământului.
- Din drepturile prevăzute la alin 1 poate fi folosit prin depunerea unei cereri la sediul Administratorului sau apelând la numărul prevăzut la pct. 1 (informații despre Administrator). Administratorul poate solicita informații suplimentare care să permită autentificarea persoanei care își exercită drepturile. Pentru a ne asigura că aveți dreptul să depuneți cererea, este posibil să vă solicităm informații suplimentare pentru a vă autentifica.
- În cazul în care utilizarea de către Administrator a datelor primite nu este necesară pentru executarea contractului, îndeplinirea unei obligații legale sau nu constituie un interes legitim al Administratorului, acesta poate solicita consimțământul pentru o anumită metodă de prelucrare a datelor. Consimțământul acordat poate fi retras în orice moment (acest lucru nu va afecta legalitatea utilizării datelor înainte de retragerea consimțământului).
- Persoana vizată are dreptul de a depune o plângere la Președintele Oficiului pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal dacă considerați că prelucrarea datelor dumneavoastră încalcă legea.